سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

هنرستان تربیت بدنیمراسم افتتاحیه هنرستان غیر دولتی تربیت بدنی و علوم ورزشی با حضور احمد خاکستانی رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد و جمعی از پرسنل این اداره و اداره ی ورزش و جوانان شهرستان گناباد و کارکنان این هنرستان برگزار شد.
این مراسم ابتدا با قرائت کلام الله مجید و اجرای سرود پرچم آغاز شد و در ادامه عباس علی راه نشین مدیر هنرستان غیر دولتی تربیت بدنی و علوم ورزشی ضمن تقدیر از جمع حاضر و تبریک ایام خجسته و همچنین روز تربیت بدنی گفت: امیدواریم با افتتاح این مجموعه و با حمایت مسئولین گامی در ورزش و تربیت نیروهای ورزشی برداریم که برای ورزش شهرستان باعث موفقیت و در نتیجه سربلندی و افتخار گردد.

در ادامه این مراسم احمد خاکستانی رئیس آموزش و پرورش گناباد با ابرازامیدواری برای آغاز کار این مجموعه گفت: ما مطمئنیم همکاران از این مجموعه با هدف ارتقاء رشد ورزش شهرستان حمایت کامل به عمل می آورند .
وی در ادمه خاطر نشان کرد این اولین آموزشگاه است که در زمینه ی تربیت بدنی و علوم ورزشی در شهرستان گناباد افتتاح شده و از امکانات و نیروهای ویژه ای اعم از آموزگاران و کارشناس سرشناس برخوردار است.
محمد راه نشین موسس این هنرستان در مورد هدف از تاسیس آن گفت: ما با وجود تمام مشکلات در زمینه تاسیس هنرستان بالاخره در چنین روز مبارکی توانستیم این مجموعه را راه اندازی کنیم و برای شناساندن این مجموعه به عموم خانواده ها و دانش آموزان دست یاری دراز می کنیم زیرا که این رشته یکی از شاداب ترین رشته هاست وهمان طور که می دانیم خوشحالی که حاصل از موفقیت در ورزش کسب می شود شادابی خاصی را به علاقه مندان منتقل می کند که شاید حتی با هزینه های میلیاردی در رشته های دیگر نتوانیم به این مقدار شادابی را به مردم منتقل کنیم.

هنرستان تربیت بدنی

هنرستان تربیت بدنی

هنرستان تربیت بدنی

هنرستان تربیت بدنی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com